Академічна доброчесність: про списування

За результатами опитування, проведеного минулого тижня, 65% опитуваних стикалися зі списуванням або списували самі. Давайте розбиратися: чи насправді списування – просто невинний спосіб підвищити оцінку чи серйозне порушення, яке несе за собою певні наслідки?

Проблема списування актуальна не лише для українського студентства, а й загалом для світу. Понад 50% студентів, визначають такі головні причини списування серед інших студентів:
• тиск через невідворотність іспиту,
• лінь,
• невміння організовувати свій час,
• недостатній рівень знань із предмету,
• неефективні навички навчання,
• робота паралельно з навчанням.

Списування має ряд негативних наслідків:
• погіршення рівня знань серед випускників, як наслідок – нерозвинений комплекс навичок, які чекають від випускників роботодавці,
• списуючи, ви ризикуєте отримати академічну заборгованість, оскільки викладач може вас усунути з заліку чи екзамену,
• ви не відчуваєте реального прогресу у навчанні та ваших знаннях, оскільки оцінки – не якісний показник,
• погіршення пам’яті, втрата авторитету серед викладачів та одногрупників та багато іншого.

Наш Сашко також задумався над тим, щоб спробувати вирішити свої проблеми найлегшим шляхом та списати на екзамені. Що з цього вийшло – дивіться у коміксі!

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу изображение_2021-04-15_214922-704x1024.png

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.